- FI
- Languages
- FI (Suomi)
- EN (English)
- SE (Svenska)
- NO (Norsk)
- FI
- Languages
- FI (Suomi)
- EN (English)
- SE (Svenska)
- NO (Norsk)
Vakuutuspalvelut, rahoituspalvelut sekä pankki- ja sijoituspalvelut voivat kaikki hyötyä sähköisestä allekirjoittamisesta. Näin rahoitusalan asiakkaamme käyttävät Visma Signia:
Turvallisuus on todella tärkeää ja sähköisissä palveluissa on ensisijaista huolehtia siitä. Visma Signin käyttöönotto oli meillä siinä mielessä helppoa, että se oli tietoturva-auditoitu heidän toimestaan.
Soile Riisiö, Oma Säästöpankki
Sähköinen allekirjoitus jouduttaa sopimusten syntyä, tuo läpinäkyvyyttä allekirjoitusprosesseihin, on turvallinen käyttää, säästää kuluja ja vähentää huomattavan määrän virheitä. Lisäksi sähköinen allekirjoitus on asiakkaalle helppo, turvallinen ja nopea tapa asioida kanssasi.
Paperilla tai sähköpostilla hoidetut sopimukset ovat alttiita väärennöksille, virheille ja luvattomille muutoksille. Visma Sign vaatii allekirjoittavalta henkilöltä vahvan tunnistautumisen ja varmistaa ettei asiakirja muutu allekirjoitusprosessin alettua.
Sujuvuus ja tehokkuus allekirjoitusprosessissa säästää kaikkien osapuolten aikaa. Kun sopimuksia ei tarvitse lähettää paperipostina tai sähköpostin liitteenä, on prosessi huomattavasti nopeampi. Visma Signilla voit myös seurata allekirjoituksia reaaliaikaisesti ja lähettää muistutuksia
Asiakkaat vaativat helppoja ja nopeita tapoja asioida. Sähköinen allekirjoitus mahdollistaa sopimusten allekirjoittamisen myös etänä – missä tahansa, milloin tahansa ja millä laitteella tahansa. Tarjoa asiakkaillesi tehokkaampi palvelu ja sujuvampi tapa asioida kanssasi.
Kuinka paljon yrityksessäsi kuluu aikaa sopimusten ja allekirjoitettavien asiakirjojen valmisteluun, lähettämiseen, korjaamiseen, paikallistamiseen ja arkistointiin?
Visma Signilla säästät 90% perinteiseen allekirjoittamiseen käytetystä ajasta ja kuluista. Sähköisen allekirjoituksen avulla voit avata asiakkuuksia nopeammin, lyhentää asiakirjojen käsittelyaikoja ja vähentää huomattavasti virheiden sekä selvitystöiden määrää.
Siirryimme vakuutusten irtisanomisissa sähköiseen käsittelyyn. 2 viikon käsittelyaika muuttui yhdeksi päiväksi. Kulut tippuivat 1 / 20 osaan paperisesta prosessista ja virheet vähenivät. Meille tärkeimpänä myös asiakkaamme ovat kokeneet VISMA Signin helppokäyttöiseksi.
Jätä meille viesti, niin olemme sinuun pian yhteydessä.