Tarvitsetko apua Visma Signin parissa? Tekoälyä hyödyntävä Vispertti auttaa
Tekoälyyn perustuva chatbot, tuttavallisemmin Vispertti, auttaa nyt kaikkia Visma Signin asiakkaita väsymättä kellon ympäri tukisivuillamme.
Tavoitteenamme on tuoda tekoälyn edut osaksi Visma Sign -käyttäjien arkea ja madaltaa kynnystä sen hyödyntämiseksi. Vispertti vastaa palveluun liittyviin kysymyksiin ja koostaa vastaukset hakemalla ne tukisivustolta automaattisesti.
Apua chatbotilta kannattaa kysyä aina, kun sitä tarvitsee. Vispertti pystyy käsittelemään suuriakin määriä tietoa nopeasti tukisivuston artikkeleihin perustuen. Saat vastauksen parhaassa tapauksessa saman tien ilman erillistä ohjeiden läpikäyntiä, sähköpostin lähettämistä tai puhelinsoittoa. Jos vastausta ei syystä tai toisesta löydy, Vispertti kertoo, kuinka ottaa yhteyttä tukeen henkilökohtaisen avun saamiseksi.
Vinkit Vispertin käyttöön
Vispertti on tehokas apuri, mutta parilla vinkillä vastausten saaminen helpottuu entisestään. Kysymyksissä on suositeltavaa käyttää Visma Signin käyttöliittymässä näkyviä termejä. Esimerkiksi “asiakirja” termillä tietoja löytyy paremmin kuin “dokumentti” termillä käyttöliittymän ja sitä myötä ohjeiden sanavalinnoista johtuen.
Lisäksi on suositeltavaa käyttää kokonaisia lauseita ja kysyä yksi kysymys kerrallaan. Jos et ensimmäisellä kerralla onnistu saamaan vastausta, muotoile kysymys uudestaan ja varmista, että se koskee ainoastaan yhtä asiaa.
Vispertti haluaa huolehtia myös tietoturvasta niin hyvin kuin mahdollista jo lähtökohtaisesti, joten ethän lähetä chattiin yksilöiviä henkilötietoja. Vispertti ei pääse käsiksi Visma Signissa oleviin asiakastietoihin tai asetuksiin, vaan se käyttää lähdeaineistonaan ainoastaan julkisia tukisivuston ohjeita.
Henkilökohtainen apu aina läsnä tekoälystä huolimatta
Vaikka Vispertti auttaa tukisivustollamme 24/7, myös Visma Signin asiakaspalvelun kokeneet ammattilaiset ovat apunasi aina, kun niin haluat. Jos Vispertti ei löydä kysymykseesi vastausta, se kertoo, kuinka ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jossa vastaa ihminen.
Jos kysymyksesi vaatii jo lähtökohtaisesti laajemman kontekstin ymmärtämistä tai asiakastietojen käsittelyä, suosittelemme olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluun. Tämä tapahtuu helpoiten tuotteen sisältä löytyvän chat-työkalun kautta.
Juttele Vispertin kanssa vaikka saman tien. Löydät chatbotin tukisivuston oikeasta alalaidasta.