Oma Säästöpankki on Suomen suurin säästöpankki, joka palvelee noin 135 000 asiakasta 40 konttorin ja noin 270 henkilön voimin. Pankin tahtotilana on tarjota paikkakunnan parasta palvelua.

www

Visma Signin avulla Oma Säästöpankin asiakas on lähempänä ja entistä enemmän läsnä

Oma Säästöpankin slogan ”lähellä ja läsnä” toteutuu entistä paremmin, kun pankki otti käyttöön Visma Signin. Ennen fyysistä läsnäoloa vaativat dokumenttien allekirjoitukset voi hoitaa nyt etänä.

– Olemme erittäin hyvä valinta, jos asiakas haluaa henkilökohtaista palvelua konttorissa tai digissä, kehityspäällikkö Soile Riisiö kertoo.

– Olemme pyrkineet siihen, että asiakas voisi digissäkin olla lähellä ja läsnä, Riisiö pohtii.

Turvallisuus on ensisijaisen tärkeää

Visma Sign räätälöitiin Oma Säästöpankin brändin ilmeen mukaiseksi sujuvassa yhteistyössä koodaajien kanssa.

– Visma on palvellut meitä todella hienosti tässä brändiasiassa. Pienillä räätälöinneillä saimme pankille sopivan tuotteen, Riisiö kehuu.

– Turvallisuus on todella tärkeää ja sähköisissä palveluissa on ensisijaista huolehtia siitä. Visma Signin käyttöönotto oli meillä siinä mielessä helppoa, että se oli tietoturva-auditoitu heidän toimestaan.

Ketterä ja ammattitaitoinen prosessi

Oma Säästöpankki sai ensin testata räätälöityä Visma Signiä testiympäristössä. Kun se oli heidän puolestaan valmis, se vietiin tuotantoon. Riisiö kehuu prosessia todella ketteräksi.

– Dokumenttien allekirjoitusmäärät ovat koko ajan kasvaneet kuukausi kuukaudelta. Toki se on aiheuttanut sen, että mitä enemmän on käyttäjiä, tulee myös pieniä kehityspyyntöjä. Pienkehitystyö on Visman porukan kanssa jatkunut edelleen, Riisiö kertaa.

Hymyillen Riisiö summaa, että voi lämpimästi suositella Vismaa yhteistyökumppaniksi sähköisen asioinnin projekteihin.

– He toimivat erittäin ammattitaitoisesti ja kuuntelivat meitä asiakkaita.


Katso kaikki asiakastarinat